Zaproszenie do publikacji
Organizatorzy planują przygotowanie publikacji pokonferencyjnej w formie monografii.
Zalecenia redakcyjne dotyczące przygotowania materiałów do publikacji znajdują się poniżej.
Zalecenia ogólne: Artykuły powinny być przygotowane w formie elektronicznej (preferowany plik Word, wykluczony format PDF) objętość artykułu: 1 arkusz wydawniczy (40 000 znaków, do ok. 20 stron znormalizowanego maszynopisu); Tekst zasadniczy: czcionka Times New Roman 12 pkt;
Układ treści:
- Imię i nazwisko wraz z afiliacją: lewy górny róg pierwszej strony, 12 pkt.
- Tytuł artykułu po polsku i angielsku: środek strony, czcionka 14 pkt (bold/pogrubione);
- Tekst główny: czcionka Times New Roman, 12 pkt, Interlinia: 1,5 wiersza, układ strony: margines lewy 3,5 cm, pozostałe 2,5 cm.
- Śródtytuły (BEZ ICH NUMEROWANIA): od lewego akapitu, czcionka 12 pkt (bold/pogrubione).
- Przypisy dolne: czcionka 10 pkt Times New Roman, pojedynczy odstęp między wierszami. Odsyłaczami przypisów powinny być cyfry arabskie.
- Dalsza treść: bibliografia, streszczenie, słowa kluczowe, notki biograficzne autorów Times New Roman 10 pkt
- Bibliografia (alfabetycznie)
Streszczenie: do artykułu należy dołączyć streszczenie w języku polskim i angielskim (maksymalnie 1000 znaków).
Słowa kluczowe: do artykułu należy dołączyć 3-5 słów kluczowych w języku polskim i angielskim.
Notki biograficzne autorów (do 500 znaków).
Zasady cytowania: APA.
Język: angielski
Deadline: 30 września 2024